tirsdag den 14. maj 2019

Det sker der for tiden


Jeg har de sidste 3 uger haft en loppestand hos Blå Kors i Horsens.
Der kan man leje en stand, hvor man ikke skal stå der.
På torsdag er det 3 uger siden, at jeg lejede den.
Så der skal jeg tage alle tingene ned.
Men jeg og Kamilla har tænkt os at leje en stand der igen i Juni.

Jeg er hjemme ved mig selv nu.
På torsdag tager jeg hjem til Brian, hvor jeg så skal kigge forbi min stand og tage tingene ned.
Om aftenen skal vi hjem til Brians bror med børnene, hvor vi skal have varme hveder.
På lørdag skal jeg og Brian til fødselsdag ved Brians stedfar.

Sidst i Maj, der skal jeg og Brian på forlænget weekend ved Kamilla og hendes mand.
Der skal vi blandt andet på Bakken og ud at fiske.
Det er første gang, at Brian skal se, hvordan Kamilla og Martin bor.

I morgen skal jeg hjem til min veninde, Camilla.
I går var jeg hjemme og spise ved hende.
I lørdags var jeg også hjemme og spise ved hende og hendes kæreste. Der var Kamilla og hendes mand der også.

Når jeg har noget at lave, når jeg er ved mig selv, så føles dagene mindre lange.
Jeg har det med at kede mig en del, når jeg er ved mig selv.

Jeg glæder mig til at komme hjem til Brian igen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar