onsdag den 29. maj 2019

Er du blevet skoletræt?


Er du ved at have afsluttet 9. klasse og er skoletræt? Så kan du vælge at tage en 10. klasse på Hotel- og Restaurantskolen.
Det er altid godt at have en 10. klasse
Men det kan også være hårdt at skulle igennem endnu et skoleår, hvis man allerede er skoletræt.
Men når man tager en 10. klasse på Hotel- og Restaurantskolen så kan man vælge at tage en EUD10, som er en 10. klasse, der klæder en på til en videre uddannelse, men samtidig får man lov til at prøve at arbejde mere praktisk som fx i køkkenet.

Man kan også tage en GYM10, som styrker en i de boglige fag, så man er klar til at komme på gymnasiet.

EUD10 er en god mulighed for at prøve faget indenfor mad. Det kan være, at man har gået og overvejet, om man skal gå i madretningen indenfor uddannelse. Så er det en god mulighed at prøve det af med en EUD10. Samtidig får man taget sin 10. klasse, som altid er god at have.

Det er godt at have en 10. klasse, da mange gymnasier kræver, at man har en 10. klasse.
Fx kræver det, at man har en 10. klasse, hvis man skal tage en HF.

Jeg tog min 10. klasse 1-2 år efter, at jeg var gået ud af folkeskolen. Men jeg var nødt til at tage en 10. klasse, da jeg ville tage nogle HF fag.

Og i dag er jeg glad for, at jeg har 10. klasse.

I kan læse meget mere om det at tage en 10. klasse på Hotel- og Restaurantskolen inde på deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar