tirsdag den 6. november 2018

På weekendophold


For kort tid siden var jeg, Brian og hans børn på weekendophold med hele hans familie. Vi var over 30 personer af sted.
Vi boede på Ho Feriecenter, hvor vi boede i hytter.

Inden at vi tog hen til Ho Feriecenter, så kørte jeg, Brian og børnene til Blåvand, hvor vi fik frozen yoghurt.



Det smager så godt. Jeg og Brian fik det også, da vi tidligere på året var i Blåvand på camping.

Fredag aften spiste vi sammen med noget af Brians familie. Bagefter gik vi over i et af de andre huse, hvor vi spillede spil.
Dagen efter var Brian og børnene i badeland. Der ville jeg ikke med. Jeg er ikke så glad for at bade.
Senere på dagen var der bowling. Det var første gang, at jeg prøvede at bowle med Brians børn.
Det var sjovt at prøve.



Senere skulle vi spise med alle de andre.
Det var buffet. Det var rigtig lækkert. Og så fik vi dessert. Der fik jeg blødende chokoladekage med is til. Det var også rigtig lækkert.







Om søndagen skulle vi hjem. Der mødtes vi med Kamilla og hendes mand, hvor vi fik Fox. Min lillesøster havde passet ham den weekend.
Det var så dejligt at se ham. Jeg savnede ham så utrolig meget. Så det var dejligt at se ham igen.
Kamilla og hendes mand fik mødt Brians børn for første gang. Og det gik godt.

Det var en rigtig hyggelig weekend(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar