tirsdag den 27. november 2018

Jeg har fået to nye jobs


Jeg har fået to nye jobs. Det skete faktisk samtidig med, at min oldemor døde. Så det var lidt kaos det hele.

Jeg har jo bloggen som mit arbejde, men derudover har jeg fået et arbejde som tekstforfatter, hvor jeg skriver tekster til andre firmaer. Og så har jeg et rengøringsjob en gang om ugen, hvor jeg gør rent i ca 4 timer.

Rengøringsjobbet er det eneste fysiske arbejde, som jeg har. Ellers arbejder jeg altid hjemme.

Med rengøringsjobbet har jeg allerede været på arbejde to gange. Det er hårdt for ryggen her i starten. Men kan godt mærke, at jeg her efter anden gang har mindre ondt end efter første gang.

Rengøringsjobbet ligger lige langt fra mit hjem og fra Brians hjem. Så det er lige meget hvorhenne jeg er, når jeg skal arbejde. Så det er rigtig rart.

Så jeg har travlt for tiden med at arbejde. Specielt fordi jeg i starten lige skulle ind i det med det nye tekstforfatter job. Der var mange ting, som jeg lige skulle sættes ind i.

Men jeg er glad for mine to nye jobs(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar