fredag den 30. november 2018

Charterrejser


Hos Spies.dk har de et stort udvalg af charterrejser

Når jeg kigger på deres charterrejser, så får jeg helt lyst til at komme ned til de varme lande.
De har sådan nogen flotte billeder inde på deres hjemmeside.

De har blandt andet charterrejser til Mallorca, Cypern, Kroatien, Grækenland og Madeira samt andre lande.

Fordelene der er ved en charterrejse er, at det er en pakke med både fly og hotel, og der er ofte guider på de fleste rejsemål og ofte er der også direkte fly, så man ikke skal mellemlande flere gange.





Jeg synes, at det ser så hyggeligt ud på de her billeder.


Når man går ind på fx Mallorca, så kan man læse lidt om rejsemålet, og så kommer der en liste frem med hoteller. Der får man nemt et overblik over de forskellige hoteller. Man kan fx se, om der er pool, og hvor mange der er, hvor langt den nærmeste strand ligger, samt hvor langt centrummet ligger derfra.
Derudover kan man se, om der kan købes All Inclusive.

Jeg har ikke selv været på charterrejser, men jeg kan godt tænke mig det.

Har I før været på en charterrejse(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar