tirsdag den 27. november 2018

God til at opbevare dine ting i


Ligesom jeg godt kan lide en flot kommode, så kan jeg også godt lide en flot skænk.
En skænk kan man både bruge til at opbevare ting i, men også til at have noget stående ovenpå som fx billeder. At have fx billeder stående fremme i ens hjem, det gør hjemmet personligt og giver det varme.

Hos IDEmøbler har de et stort udvalg af skænke

Jeg kan rigtig godt lide denne skænk.



Denne skænk giver samtidig lidt farve til rummet. Og så synes jeg bare, at den er rigtig pæn.

I en skænk kan man fx opbevare spil og duge. Eller hvis man har noget fint service, som man bruger, når man har gæster, så kan man også opbevare det i en skænk.

Mulighederne er mange.

Men jeg kan lige forstille mig at have nogen personlige billeder stående på en skænk. Og måske et par fine vaser.

Hos IDEmøbler har de en masse fine skænke. Så hvis du står og mangler en ny skænk, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar