søndag den 25. november 2018

På en storbyferie


Jeg og Brian har talt om, at vi næste år måske skal på en storbyferie.

Vi har talt om Berlin og London.
Ved Berlin ligger der en koncentrationslejr, som jeg gerne vil se.
I Berlin er der også en Ritter Sport butik, hvor man kan lave sin egen Ritter Sport. Og så er der også en Primark. Og så vil jeg også gerne se resten af Berlinmuren. Selvom der ikke er så meget tilbage af den.

I London vil jeg gerne gense en masse ting og se nogen ting, som jeg ikke fik set sidste gang, jeg var der.
Jeg vil gerne gense Madame Tussauds, Big Ben, London Eye, M&M's butikken, Primark, og så skal jeg helt sikkert i den Mumi butik, de har i London.



Af ting jeg gerne vil se, det er Harry Potter Studios, London Akvarium, og så vil jeg nok også gerne se Shreak's Adventure London.

Hos Spies.dk har de et stort udvalg af storbyferier

De har blandt andet rejser til Berlin, London, Las Vegas, Madrid, Paris, Reykjavik, Stockholm og Tokyo samt til mange andre storbyer.

Man kan læse om de forskellige storbyer derinde. Der kan man fx læse om vejret og forskellige facts som fx om det kræver nogen vaccinationer, om hvad valuta, at de bruger og hvilket sprog, de taler samt meget andet.

Hvis du står og skal på en storbyferie, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar