mandag den 26. november 2018

Antikke møbler


Jeg elsker at se programmer som Antikkrejlerne osv. Jeg elsker at se programmer med gamle ting og genbrugsfund.

Sådan har jeg lært en masse om gamle ting og om kendte møbler.

Hvis man selv samler på antikke møbler så er Lauritz.com et rigtig godt sted at kigge forbi.
De har mange flotte antikke møbler.

Af antikke møbler, som de har lige nu, kan der nævnes skænke fx i teaktræ, kommoder, spisebord og spisebordsstole, serveringsvogne og skabe.

Hvis du leder efter et bestemt mærke, så synes jeg også, at du skal kigge forbi hjemmesiden.
De har nemlig mange kendte mærker.

De har blandt andet et stort udvalg af møbler fra Arne Jacobsen. Der har de lige nu myggen barstole, overtræk til Arne Jacobsen stole, syverstole, syver barstole, kontorstole og syver armstole.

De har også et stort udvalg af Børge Mogensen. Der har de lige nu øreklapstole, lænestole, sofaer, skamler, shakerstole/folkestole og sofaborde.

Af andre kendte designere kan der nævnes Piet Hein, Hans J. Wegner og Bjørn Wiinblad.

Jeg kan rigtig godt lide Arne Jacobsens møbler. Jeg synes, at det er sådan et pænt design.

Hvis du selv står med et antiks møbel, som du gerne vil sælge, så kan du få det vurderet hos Lauritz.com
Inde på hjemmesiden kan man læse om, hvordan man kan få ens ting vurderet hos dem.
Der er nemlig forskellige måder, hvor man kan få vurderet ens ting på.

De har også meget andet end kun møbler. De har forskellige samleobjekter som gammelt legetøj og mønter.
De har også elektronik og glas.
Så de har virkelig mange ting.

Så uanset hvad, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar