tirsdag den 27. november 2018

Min top 3 liste med julefilm


Jeg elsker julen. Jeg elsker at se julekalender og julefilm.

Der er bare noget hyggeligt over det.
Jeg har godt nok set julekalender siden sidste jul.
Jeg sidder faktisk og ser en julekalender nu, mens jeg arbejder.
Jeg synes, at det er hyggeligere at arbejde, når der kører en julekalender i baggrunden.

Hos Blockbuster har de lavet en ny kategori med julefilm
Ud fra deres udvalg af julefilm, der har jeg lavet en top 3 liste med de julefilm, som jeg godt kan lide.

1. The Grinch.



Det her er virkelig min favorit over alle julefilm. Jeg elsker denne her julefilm.
Og jeg synes, at ham the Grinch er ret sød.

2. Fars fede juleferie.



På anden pladsen kommer denne julefilm. Jeg er generelt bare vild med Fars fede ferie filmene.
De er så sjove. Og faren er så uheldig. I denne går mange ting galt. En af familiemedlemmerne kommer til at putte juletræet af, kalkunen bliver tør, så den næsten ikke er til at spise, og så får faren lige kidnappet sin chef.

3. Far til fire i sneen.



Denne julefilm med Far til fire er rigtig sød. Jeg kan generelt godt lide Far til fire filmene.

Det sjove er, at alle tre julefilm er nogen, som jeg er vokset op med, og som jeg har set fra, da jeg var barn.

Jeg tror, at jeg snart vil gense filmene. Jeg vil i hvert fald gerne se The Grinch.

Hos Blockbuster kan man også købe julekalender film. De har blandt andet Den Anden Verden og Juletestamentet.

Kan I også godt lide at se julefilm(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar