tirsdag den 31. oktober 2017

Vinterferie i Oslo


Hvis man skal på ferie til Norge, så er der flere forskellige muligheder for at komme derhen.
Man kan flyve, køre hele vejen derop eller sejle til Oslo

Hvis man vælger at tage Oslobåden til Oslo, så kan man få sin bil med ombord på færgen. Man har derfor mulighed for at kunne køre rundt i Norge eller Sverige og opleve noget.

Mange vælger også at tage Oslobåden til Oslo, hvor de bagefter kører til et af skistederne i Sverige.

Jeg vil rigtig gerne prøve at sejle med Oslobåden på et tidspunkt.
Jeg synes, at det lyder til at være så lækkert ombord på Oslobåden.
Min veninde, Camilla har været af sted flere gange, og hun har kun gode ting at sige om at være ombord på Oslobåden.

Man kan vælge at slappe af i deres wellness område. Man kan få en ansigtsbehandling eller en omgang massage, eller slappe af i deres jacuzzi. Der er også pools og sauna i deres wellness område.

De har flere forskellige slags restauranter ombord på færgen. De har en Baresso. Og jeg elsker Baressos varme kakao. Den smager så godt.

Min veninde, Camilla, siger, at der i Oslo er en julebutik. En butik, der kun sælger juleting hele året rundt. Den butik vil jeg virkelig gerne se. Jeg elsker jo jul, og jeg er helt vild med juleting. Så det lyder som en butik for mig.

Hvis man har vinterferie, og man gerne vil lidt på ferie, så kan man vælge at tage af sted i en weekend. Der har man 6 timer i Oslo inden, at færgen vender snuden mod Danmark.

Har I før rejst med Oslobåden(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar