tirsdag den 31. oktober 2017

En lækker lænestol


Jeg elsker en god lænestol. Jeg har selv en rigtig dejlig lænestol, som er en rigtig flyder.
Der findes rigtig mange gode lænestole, hvor man rigtig kan slappe af i.

Hos Ilva har de rigtig mange lækre lænestole.
Jeg kan godt lide en lænestol, der er en flyder, som jeg kalder den. En, man kan slappe af i, mens man ser en god serie eller en god film.



Jeg kan rigtig godt lide denne lænestol, som jeg har fundet på Ilvas hjemmeside.
Den ser rigtig behagelig ud. Og hvis man så lige har en skammel, så man kan smække benene op, så kan man rigtig slappe af foran fjernsynet.

Jeg kan også rigtig godt lide farven på denne lænestol. Det gør, at den passer godt til mange forskellige slags møbler.

I kan se hele Ilvas udvalg af lænestole lige her

Jeg synes, at de har rigtig mange flotte lænestole. Specielt synes jeg, at de har et godt udvalg af flydere. Det kalder jeg dem, hvor man rigtig kan flyde tilbage i en stol.

Førhen var jeg mest til sofaer, men nu er jeg også gået hen og er blevet glad for en god og blød lænestol.

Er I mest til lænestole eller sofaer(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar