onsdag den 25. oktober 2017

Noget, der er gået forbi mit hoved


Okay, jeg ved godt, at jeg nogen gange er lidt bagud med, når der kommer nye ting.
Fx gik det først op for mig for et par dage siden, at der er kommet en ny Iphone.
Jeg vidste godt, at der ville komme en ny, men troede først, at det var næste år.

Men jeg har lige opdaget, at den nye Pirates Of The Carribbean er udkommet.
Det, der er gået mit hoved forbi, det er, at den har været gået i biografen.

Ja, det har jeg simpelthen overset. Det forstår jeg simpelthen ikke. Altså hvordan jeg har kunne overse det. Det er nemlig en, som jeg godt kunne tænke mig at se i biografen.

Men man kan heldigvis leje den og købe den inde hos Blockbuster.
Den nyeste hedder Pirates Of The Caribbean - Salazar's Revenge

Den skal jeg helt klart se snart.



Jeg synes, at den lyder god. Så den skal jeg helt klart se.

Jeg kan huske, at den før denne her, at den var jeg helt vild med, og den var jeg inde og se i biografen. Da jeg så hørte, at der ville komme endnu en, så blev jeg helt vild glad, og kan huske, at jeg tænkte, at den ville jeg gerne ind og se. Men det er åbenbart bare gået forbi mit hoved med, at den var begyndt at gå i biografen.

Men det er der ikke noget at gøre ved. Heldigvis kan man leje den og købe den hos Blockbuster.
Så jeg skal nok få den set(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar