fredag den 27. oktober 2017

Snart tid til julefrokoster


Nu nærmer julen sig snart, og snart er det tid til julefrokoster.

November er den måned, hvor mange restauranter, hoteller, kroer og cateringfirmaer begynder at få travlt, da mange holder julefrokost i november.

Jeg skal personligt ikke selv til nogen julefrokoster i år. Jeg plejede altid at være ved Caspers familie, da de gik op i at holde julefrokost. Og sidste år var vi også til julefrokost med de andre andelsboligejere.

Nogen vælger at lave maden selv, hvor andre vælger at bestille mad udefra.
Hos Jespers Torvekøkken kan man bestille 3 forskellige slags julebuffer.
De har en, der hedder Luksus julebuffet 2017, en der hedder Klassisk julebuffet 2017, samt en der hedder Den lette julebuffet 2017.

Man kan læse om de forskellige julebuffer, hvis man trykker på hver buffet. Der kan man læse, hvad der hører med til julebuffet. I kan læse mere om de forskellige julebuffer lige her

Jeg elsker julen, og det har jeg faktisk altid gjort. Men julefrokoster har vi aldrig rigtig gået op i, i min familie. Så jeg begyndte først sådan rigtigt at gå til julefrokoster, da jeg mødte Casper.

Går jeres familie op i julefrokoster(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar