tirsdag den 31. oktober 2017

Julefrokoster


Jeg elsker virkelig jul, og alt, hvad der hører til.
Men julefrokoster er desværre ikke noget, som vi rigtig har gået op i, i min familie.
Men det gjorde Caspers familie heldigvis. Så jeg har da været til nogen julefrokoster før.

Men julefrokosterne begynder at nærme sig for mange. Det kan være med vennerne, arbejdet og familien osv.

Hvis du står og skal holde julefrokost, og du ikke rigtig har lyst til at stå med alt maden selv, så kan man få leveret julemad lige til døren
Hos Jespers Torvekøkken har de 3 forskellige julebuffer. I alle deres buffer hører der friskbagt brød og ris a la mande med. I nogen af dem er der minifrikadeller og flæskesteg med. Der er også forskellige slags fisk som karrysild.

Der er blandt andet en, der hedder Den lette julebuffet 2017. Den er god til, hvis man gerne vil lave lidt af julemaden selv. Eller hvis man vil holde en lille julefrokost.

Jeg får helt lyst til flæskesteg, nu når jeg skriver om julefrokoster. Jeg kan godt lide flæskesteg. Bare jeg ikke får det for tit. Et år, der fik jeg en del flæskesteg, og der begyndte det at blive lidt kedeligt. Men har ikke fået det så meget i år, så jeg er ikke blevet træt af flæskesteg.

Jeg skal ikke selv til nogen julefrokoster i år, da min familie som sagt ikke rigtig går op i den slags.
Skal I til nogen julefrokoster i år(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar