onsdag den 25. oktober 2017

Sommerhus i Sverige


Jeg har i flere år godt kunne tænke mig at komme i sommerhus i Sverige.
Hos DanCenter har de mange sommerhuse i Sverige

De har et stort udvalg af sommerhuse, der ligger i Sverige. De har blandt andet i Skåne, Småland, omkring Stockholm og Göteborg og mange andre steder.

Der er flere ting, som jeg godt kunne tænke mig at se i Sverige. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at besøge Astrid Lindgrens verden, hvor man kan se Pippi Langstømpes hus, Emil fra Lønnebergs hus og Børnene fra Bulderbys huse og samt meget andet at opleve.

Jeg kunne godt tænke mig at leje et sommerhus tæt på, hvor Astrid Lindgrens Verden ligger.
Og så vil jeg gerne have Fox med. Hos DanCenter har de heldigvis mange sommerhuse, hvor man gerne må have husdyr med.

De har sommerhuse i forskellige prisklasser samt forskellige størrelser på sommerhusene.

Jeg kunne også godt tænke mig at komme til Göteborg igen. Der er en Mumi-butik, som jeg ikke fik set sidste gang, at jeg var der. Men selve Göteborg er en dejlig by. Der er i hvert fald meget at se.

Har I nogensinde været i sommerhus i Sverige(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar