lørdag den 28. oktober 2017

Film til Halloween


Nu nærmer Halloween sig snart. Inde hos Blockbuster har de fået en fane, der hedder Halloween, hvor man kan finde uhyggelige film, som man kan se til Halloween.

De har mange forskellige gyser. De har blandet Scream
Dem har jeg set alle af. De er gamle, men de er stadigvæk gode.
De har også House of Wax. Den er også ved at være gammel, men ikke så gammel som Scream. Men den er til gengæld ret ulækker. Men den er også uhyggelig.

Men jeg kan bedre lide Scream end House of Wax. Men det er nok, fordi jeg synes, at House og Wax er ret ulækker, hvor man får nogen ulækre ting at se. Ligesom jeg heller ikke er særlig glad for Saw filmene, da de også er for ulækre for min smag.

Hos Blockbuster har de alle 4 Scream film, så hvis I leder efter nogen uhyggelig og gode film at se op til Halloween, så kan jeg anbefale jer at se Scream filmene.

Jeg så faktisk Scary Movie, den der er baseret på Scream filmene før, at jeg så Scream filmene.
Så da jeg så Scary Movie første gang, der vidste jeg ikke, at den var baseret på en anden film.

Jeg bryder mig ikke om at se gyser alene og specielt ikke om aftenen, så jeg skal ikke se nogen gyser til Halloween. Jeg er ikke ved Brian der. Og jeg tør i hvert fald ikke at se dem alene.

Har I set Scream filmene(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar