tirsdag den 31. oktober 2017

Den nye Iphone


Som mange nok har opdaget, så er den nye Iphone 8 landet i butikkerne og på hjemmesiderne.
Hos YouSee kan man købe den nye Iphone 8

Jeg er ikke selv så meget til Iphones, men kender mange, der har en Iphone. Blandt andet har Brian, min mor og min lillesøster. Og de er virkelig glad for Iphones.

Hos YouSee kan man både få den 64GB og 256GB. Man kan desuden få den i tre farver. Den fås i guld, sølv og Space Grey. Jeg kan egentlig godt lide den i alle farverne. Men hvis jeg stod og skulle vælge nu her, så blev det nok Space Grey.

Lige nu er der gratis oprettelse. Nogen steder skal man betale fx 99kr. når man køber en ny mobil, men her er det gratis.

Du kan læse meget mere om den nye Iphone 8 inde på hjemmesiden. Du kan blandt andet læse, at Iphone 8 har en endnu bedre opløsning, og at kameraet er blevet bedre.
Iphone 8 kan også oplades trådløs med en Qi oplader-dock. Man skal bare ligge ens Iphone ovenpå docken, og så bliver den ladet op. Ligesom en powerbank. Udover at nogen powerbanks kræver et kabel. Her skal man ikke bekymre sig om at finde en stikkontakt til ens oplader. Bare der er et bord, hvor man kan ligge docken på, så kan man oplade ens Iphone. Det synes jeg er mega smart.

Men alt sådan noget kan I læse meget mere om inde på hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar