lørdag den 29. april 2017

Mange måder at pakke gaver ind på


Der er rigtig mange måder at pakke gaver ind på.
Man kan vælge at bruge bånd eller ikke at bruge bånd.
Jeg skifter meget mellem at bruge bånd og ikke bånd.
Nogen gange vælger jeg at bruge to bånd på samme gave.

Der findes rigtig mange forskellige slags gavebånd.
Der findes fx polybånd, matline bånd, metallic bånd og silkebånd

Jeg kan specielt godt lide at bruge silkebånd. Jeg synes bare, at det giver et andet look, når man bruger silkebånd.

Hos Scanlux har de et stort udvalg af gavebånd. Blandt andet har de et stort udvalg af silkebånd.
De har rigtig mange fine farver i silkebånd at vælge imellem.

Når jeg sidder og kigger på sådan en hjemmeside, så får jeg virkelig helt lyst til at købe en masse gavebånd. Jeg elsker virkelig at pakke gaver ind. Men jeg har faktisk ikke så meget gavepapir og gavebånd mere efter, at jeg og Casper delte det op, da vi delte vores ting. Jeg har mest julegavepapir tilbage faktisk.

Men jeg er altid på udkig efter nyt og flot gavepapir og gavebånd osv.

Kan I også godt lide at pakke gaver ind(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar