fredag den 7. april 2017

Gæsteblogger: 5 facts om dyr.

Så er jeg, Kamilla tilbage med endnu et gæste indlæg.

Denne gang vil det være et indlæg med 5 facts om dyr, som man måske ikke lige vidste. Noget som jeg elsker, det er at læse om dyr, da dyr er et fantastisk væsen, hvis man lærer at forstå dets adfærd, og man behandler det med respekt. I min optik, har dyr, lige så meget ret til at have et godt liv, som os mennesker. Dyr giver generelt set, os mennesker en stor glæde i livet, og det skal vi huske at værdsætte. Min hund Fifi, giver mig en kæmpe glæde med hendes lille søde personlighed, og tanken om et liv uden hende, er meget trist.

1) Snegle kan sove uafbrudt i helt op til 3 år.

2) Flamingoer kan drikke vand, som er tæt på kogepunktet.

3) En vandrene pind, kan gendanne et tabt ben, ved at der vokser et nyt ben ud, ved det næste hudskifte.

4) Katte bruger 70% af deres liv på at sove.

5) Harer og kaniner ligner hinanden meget, men faktisk er de 2 forskellige arter, hvor en af forskellene er at kanin unger fødes uden pels og er hjælpeløse, hvorimod hareunger har pels, og kan næsten bevæge sig med det samme.
 
Jeg vil glæde mig til næste måned, hvor der selvfølgelig kommer, endnu et gæsteindlæg fra mig.

I kan følge Fifi og mig på instagram:  kamillawithnielsen

Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar