torsdag den 27. april 2017

En serie jeg fik i fødselsdagsgave


Jeg har slet ikke fået vist jer mine fødselsdagsgaver, og nu synes jeg, at det er lidt sent at gøre det.

Men jeg vil gerne vise jer en af mine gaver. Jeg var så heldig at få serien Nynne
Jeg havde ønsket mig den, og så var jeg så heldig at få den.

Jeg er helt vild med filmen, og det samme er jeg med serien. Og jeg har længe gerne ville gense serien.



Nynne er som altid mega uheldig ang. fyre.
Hun vil rigtig gerne finde sig en mand. Men hun er uheldig at støde ind i nogen forkerte typer.
Som fx at en "rocker" bliver vild med hende, og han bryder ind i hendes lejlighed og stiller et kæmpe fjernsyn, som han så har haft stjålet, eller da hun finder en, der ender med at stjæle hendes penge og udleje hendes lejlighed.

Nynnes mor er en, der er sjov og pinlig. Hun er ved at opgive drømmen om at blive mormor. Så da Nynne bliver 35 år, der får Nynne i gave et sponsorbarn.

Man kan købe serien inde på Blockbuster. Det er er en virkelig god serie, som jeg virkelig kan anbefale jer.

Har I set serien Nynne(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar