fredag den 21. april 2017

En SmartdogBox fra Smartdog.dk


Fox har været så heldig at modtage en SmartdogBox fra Smartdog.dk
Det er Smartdog.dk, der står bag SmartdogBox.dk

Det er en goodiebox til vores bedste ven, nemlig til vores hunde. De har 8 forskellige boxe at vælge imellem. De har blandt andet en kun med godbidder, en med både godbidder og legetøj, en kun med legetøj og en med både slidstærkt legetøj og godbidder.



Herhjemme er det ikke kun mig, der elsker at modtage pakker.
Fox elsker også at modtage pakker. Han bliver helt ivrig og kan ikke vente med, at jeg får pakken åbnet.
Og sådan var han også, da vi modtog denne box.



Fox prøver at åbne papkassen for at se, hvad der er nede i den.

Da jeg fik åbnet kassen, så snuste han lige til alle tingene, men så udså han sig en ting, som han straks tog fat i.





Fox udså sig gnaveskoen. Han elsker sådan en sko. Så den skyndte han sig at tage.



I Fox' SmartdogBox var der disse lækre ting.
Der var godbidder for ca. 142kr. Og boxen koster 109kr.
Og derudover får man også et gavekort på 50kr. til Smartdog.dk
Så man får virkelig noget for pengene i sådan en box.

Den Fox har fået, det er GodbidsBoxen "Den Naturlige"
Fox er generelt ret kræsen ang. godbidder, men han kan lide alle tingene, der var med i boxen.
Min mors hund, Vaks, han er også ret kræsen ang. godbidder, men han kunne også godt lide godbidderne. Fox delte nemlig nogen af dem med sin Fætter Vaks.
Så boxen var helt klart et hit herhjemme.

På det sidste billede, der mangler selvfølgelig skoen, da Fox allerede havde taget den inden, at billedet blev taget.





Fox er bare så glad for sin nye sko.

Jeg elsker at se min lille baby glad, og han blev virkelig glad, da han modtog sin box.

Derfor har jeg besluttet at fra juni, der vil Fox modtage en goodiebox hver måned.

Jeg overvejer at bestille GodbidsBoxen
Men det kan også godt være, at det ender med at blive GodbidsBoxen "Den Naturlige".
Men det skal jeg lige tænke over. Men han skal i hvert fald have en box hver måned.

De har boxe, der koster helt ned til 89kr. pr. måned afhængig af hundens størrelse.

Både jeg og Fox kan klart anbefale jer en af disse lækre boxe(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar