søndag den 30. april 2017

Badeland


Hvis man skal på ferie, og man har børn med, så er det et hit ved mange børn,
hvis der er et badeland der hvor man er på ferie.

Hos Danland har de badeland 9 steder i Danmark ved nogen af Danmarks smukkeste kyster.
Inde på deres hjemmeside, der får man et overskueligt overblik over hvilke steder ved kysten, at de har badelande.
Man kan læse ud for hvert sted, om der er sauna, spabad, vandrutsjebane, udendørs pool eller tyrkisk bad. Derudover kan man læse, om det er et almindeligt badeland eller et subtropisk badeland.

Derudover kan man læse hvor mange personer, der kan være i deres ferielejligheder.

Inde på Danlands hjemmeside kan man læse om hvilke 7 fordele, der er ved at tage i badeland med børnene.

Jeg får virkelig helt lyst til at tage i badeland, når jeg læser om alle de lækre ting, der er. Som fx spabad. Men jeg kan faktisk også godt lide lyden, der er i et badeland. Altså lyden af børn, der leger og plasker rundt. Eller bare lyden af mennesker, der plasker rundt. Jeg synes, det er sådan en afslappende lyd på en eller anden måde.

Hvis I står og vil på en forlænget weekend eller på ferie, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi Danlands hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar