søndag den 30. april 2017

Har I set Masterchef?


Jeg er lige blevet færdig med at se Masterchef. Jeg har været lidt bagud med at få set afsnittene.
Jeg elsker at se sådan nogen madprogrammer. Jeg synes, at det er så utroligt, at der er nogen, der er så gode til at lave mad. Mad med sådan nogen bitte små detaljer.
Eller nu synes jeg, at det er imponerende, når folk kan lave mere end bare at koge kartofler.
Måske fordi jeg selv ikke er den store haj i et køkken.

Men jeg synes, at det er fedt, at der er nogen, der har sådan en passion for madlavning. Jeg ville ønske, at jeg havde den passion, men det har jeg ikke.

Hvis man gerne vil uddanne sig indenfor området, så kan man tage en kokkeuddannelse
Der lærer alt det, som man skal lære, når man ønsker at blive kok.
Man kommer igennem et uddannelsesforløb, der består af praktisk og teoretisk undervisning samt, at man skal i praktik flere steder.

Dette er en god mulighed for at videreuddanne sig indenfor madlavning. Det er uanset, om man ønsker at arbejde på en restaurant, en cafe, en kantine eller fx åbne sin egen restaurant.
Man kan også vælge at arbejde i udlandet bagefter, hvis det er det, som man ønsker.
Når man tager en kokkeuddannelse, så åbner der sig en masse muligheder indenfor branchen.

Hos Hotel- og Restaurantskolen har de også andre uddannelser indenfor madbranchen end lige kokkeuddannelsen.

Har I set Masterchef(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar