søndag den 30. april 2017

Billeder fra, da jeg var i London


Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme til London igen.
Jeg blev helt vild med London, da jeg var der sidst, og jeg tænker derfor tit tilbage på den ferie.

Hos Spies kan man bestille rejser til London. Man kan se hvilke hoteller, der er, samt hvor langt der er til metroen, om der er restaurant på hotellet, og om der er internet osv.











Jeg vil gerne hen i Mumi butikken igen, og i M&M's butikken igen, i Disney butikken igen, i Primark igen og på Oxford Street igen.
Men der er også ting, som jeg ikke fik set sidst, som jeg gerne vil se.

Så der er mange ting i London, som jeg gerne vil gense og se.
Og jeg skulle helt sikkert få shoppet en del(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar