torsdag den 27. april 2017

Flot gaveindpakning


Som jeg har nævnt før, så elsker jeg at pakke gaver ind.
Jeg kan også godt lide at få dem pakket ind i butikkerne, men jeg elsker også selv at pakke gaver ind.

Jeg elsker en flot gaveindpakning
Jeg elsker at give en gave, der er flot pakket ind, men jeg elsker også at modtage en gave, der er pakket flot ind.

Jeg tror, at det her med gaveindpakning, at det kommer fra min mor af. Da jeg var teenager, der havde hun en stor dragekiste, hvor hun havde alt sit gavepapir, gavebånd, gaveposer og mærkater osv. Og jeg elskede at gå på opdagelse i den dragekiste blandt alle de spændende ting.

Min mor har også altid gjort noget ud af indpakningen af gaver. Hun kan, ligesom jeg, også godt lide at sætte små vedhæng på, vælge noget flot gavepapir, noget flot gavebånd eller bruge en gaveæske osv.

For mig betyder det også noget, at en butik pakker en gave flot ind. Jeg elsker at stå og se på, mens de pakker ind. Specielt hvis de gør noget ud af det.

Hos Scanlux sælger de alt det, som man skal bruge til en flot gaveindpakning. Så hvis du har en butik eller webshop, hvor du gerne vil pakke kunders gaver flot ind, så synes jeg, at du skal kigge forbi deres hjemmeside, for hvor har de bare mange flotte ting. Jeg synes, at de har et stort udvalg indenfor både gavepapir, gavebånd, mærkater, æsker og poser osv.

Så den kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar