lørdag den 27. august 2016

Noget jeg gerne vil have til vores terrasse


Nu når vejret igen er blevet godt, så har jeg indset, at jeg savner en liggestol eller en solvogn.
Vi er så heldige at have to skønne terrasse. På den ene er der sol indtil efter spisetid, hvor på den anden kommer solen frem efter spisetid. Men fx i dag havde jeg lyst til at sætte mig ud i solen på den ene terrasse. Men på den terrasse har vi et bænkesæt. På den anden står vores havestole.
Jeg kunne selvfølgelig sætte mig på bænken, men jeg ville bare gerne sidde lænet tilbage og nyde solen.

Men det må komme til næste år. Vi skal også have nyt hegn næste år på den terrasse, hvor jeg gerne vil have en liggestol eller solvogn. Så det tager vi til foråret.
Men jeg har i hvert fald fundet ud af, at jeg gerne vil have noget, jeg kan ligge på.

IDEmøbler har nogen rigtig fine og smarte liggestole

Jeg har fundet en, som jeg godt kunne tænke mig til vores terrasse.



Prøv lige og se denne smarte liggestol.

Jeg kan lige forstille mig sidde i den på terrassen, mens solen skinner.
Og så kan den vippe eller gynge, og det elsker jeg. Min mor havde engang sådan en gyngesofa noget på terrassen, og jeg elskede at ligge i den, mens den gyngede. Det gav sådan en dejlig beroligende følelse, hvor jeg tit var tæt på at falde i søvn.
Jeg tror, at jeg også her ville falde helt hen, hvis jeg lå og nødt solen i denne.

Jeg tror også, at Casper vil kunne lide denne.
Men jeg vil selvfølgelig prøve den først.
Så må vi se, om de har den til foråret.
De har forresten tilbud på deres liggestole og solvogne. Det var bare et lille ekstra tip.

God lørdag(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar