torsdag den 11. august 2016

Det der OL


Jeg ser næsten aldrig sport. Jeg interesser mig bare ikke for det.
Udover når det er finalen i VM og EM i håndbold med herrerne.
Der vil jeg gerne se det. Men det er først, når det er de sidste runder, at jeg vil se det.
Jeg har da også været ude og se fodboldkampe på stadionet. Jeg vil heller se fodbold i virkeligheden fremfor i fjernsynet.

Men jeg gider ikke følge med i tennis, håndbold, fodbold og badminton osv. hvis det bare er sådan "almindelige" kampe.

Jeg egentlig heller ikke interesseret mig for OL. Indtil at jeg i går så OL i gymnastik.
Vi kan ikke se det live, da vi ikke har et en tv-pakke. Men vi kan til gengæld se det på nettet, men det er bare ikke live. Men det går jeg så til gengæld heller ikke særlig meget op i.
Men i går så jeg gymnastik med pigerne.
Og lige nu sidder jeg og ser mændene i gymnastik.
Altså når jeg sætter mig til for at se fx mændene i hold i gymnastik, så holder jeg til at starte med ikke med nogen. Jeg aner faktisk ikke hvilke lande, der er med før, at jeg får tændt for det.
Så kan jeg da godt i løbet af programmet begynde at holde med et af landene, men jeg følger ikke med i gymnastik for at se et bestemt land.
Jeg ser det bare, fordi jeg synes, at det er sjovt. Så kan det godt være, at jeg ikke fatter nogen af de ord, de der speaker siger. Men jeg lærer da lidt omkring regler osv.
Ja, fordi reglerne kendte jeg heller ikke før i går.

Jeg kan bedst lide at se pigerne i gymnastik, men bare det at se gymnastik er fint for mig.



Så det at jeg faktisk er begyndt at følge med i en sportsgren i OL, det er faktisk lidt ligesom, hvis jeg begyndte at interessere mig for politik.
Ej, jeg interesser mig mere for sport end politik.
Men generelt siger sport mig intet. Normalt gider jeg ikke følge med.
Jeg gider heller ikke se sådan noget som Vild med dans, da jeg synes, det er lidt kedeligt.

Jeg tror måske, at jeg godt kan lide at se gymnastik, fordi det er lidt spændende det med, at de skal lave ting i luften. Jeg sidder nærmest og er helt nervøs for, om de falder ned eller sådan noget.
Jeg har jo selv utrolig meget højdeskræk, så bare at se dem jonglere i sådan nogen ringe, ja, det gør, at jeg får højdeskræk. Og det er ikke engang mig, der skal jonglere i de ringe.
Men det er vildt, at de er så stærke, og at de kan alle de ting.

Følger I med i OL(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar