onsdag den 31. august 2016

En weekend i Bruxelles


For noget tid siden skrev jeg, at hvis jeg og Casper skulle ud at rejse igen på et tidspunkt, så ville jeg foretrække, at det blev en weekend eller en forlænget weekend.

Hos Spies har de lige nu rejser til Belgien, hvor det er en weekend i Bruxelles
Det var sådan noget, som jeg havde forestillet mig, hvis vi skulle på en forlænget weekend.
Man har stadigvæk tid til at komme ud og opleve nogen ting. Det synes jeg i hvert fald.
Jeg er ikke særlig god til at være væk hjemmefra de vante omgivelser og specielt ikke at være væk fra mine babyer. Så at være væk i en weekend eller en forlænget weekend, det er noget, som jeg synes om.

Ting jeg gerne ville se i Bruxelles:

Manneken Pis. Der er en statue med Manneken Pis i Bogense. Den får også tøj på til forskellige lejligheder ligesom den i Belgien gør.

Mini-Europe. En form for "park" hvor man kan se ting fra Europa som fx Big Ben. Altså selvfølgelig i miniature.

Naturhistorisk Museum. Her kan man blandt andet se skeletter fra Dinosaurer.

Moof Museum. Et museum med figurer fra tegneserier. Som fx Batman og Smølferne.

De har også nogen fine parker, som man kan gå tur i. Udover det skulle vi selvfølgelig kigge i butikker.

Men der er nogen rigtig spændende ting at opleve i Bruxelles. Så det er i hvert fald et af de steder, som jeg godt kunne finde på at besøge i en weekend.

Har I nogensinde været i Bruxelles(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar