søndag den 14. august 2016

En masse gode serier at vælge imellem


Det sker ikke så tit, at jeg ser film. Jeg ser mest serier.
Jeg og Casper ser også mest serier. Engang var det som regel altid film, at jeg så, men nu er det næsten kun serier.
Jeg kan da godt se en film i ny og næ, når der udkommer nogen nye nogen, som jeg gerne vil se.
Men jeg er mest til serier.

Blockbuster lejer ikke kun film ud. Man kan også købe serier derinde.

Så hvis man er ligeglad med at have serierne i en fysisk udgave, så kan man lige så godt købe den derinde. Jeg kunne godt finde på det med Pretty Little Liars med den nyeste sæson, fordi jeg får den jo ikke brugt mere end en gang. Kamilla ser ikke Pretty Little Liars, så hun skal ikke låne den. Og jeg har ikke alle sæsonerne på DVD, da jeg har set nogen af dem på nettet, så for mig gør det ikke det vilde, om jeg har den på DVD eller ej. Så det kunne jeg godt finde på.

De har også de klassiske gamle serier som Livvagterne og Rejseholdet. Af lidt nyere serier har de også Badehotellet, Dicte, Norskov og Rita.

Jeg har selv set alle de overnævnte serier. Så dem kan jeg klart anbefale, hvis I mangler noget at se.
Jeg har i løbet af årene nået at få set mange serier. I kan forresten under min fane "Serier jeg har set" se hvilke serier, jeg har fået set. Når jeg skriver en serie på den liste, så er det alle sæsonerne, som jeg har fået set. Udover de helt nyeste som fx Pretty Little Liars. Jeg mangler dog lige at få den opdateret lidt.

Men hvis I nu står og mangler noget at se, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi Blockbuster.
Husk forresten at når man opretter en bruger derinde, som forresten er gratis at oprette, så kan man leje 3 gratis film. Så hvis du mangler noget at se i aften, så kan det være, at du kan finde en film derinde, som du gerne vil se.

Har I fået set den nyeste sæson af Pretty Little Liars(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar