onsdag den 31. august 2016

Mit nye Mumi krus


I går fik jeg købt et nyt Mumi krus til min samling.
Det er det nye sommerkrus, som jeg har købt.



Jeg havde et gavekort til Imerco på 100kr. Så det fik jeg brugt der. I går var der rabat på noget forskelligt stel og glas i Imerco, så deres Mumi krus var sat ned fra 150kr. til 120kr.
Fordi jeg havde et gavekort på 100kr. så kom jeg kun af med 20kr. for dette Mumi krus.
Så det var vildt lækkert, at jeg lige havde det gavekort.

Jeg ved ikke, om Imerco stadigvæk har rabat på de ting i dag, eller om det kun var i går, at de havde.

Jeg er nu oppe på at have i alt 17 Mumi krus. Derudover har jeg 2 andre Mumi krus, som er i en form for plastik, hvor de er i sort/hvid.

Hvor mange Mumi krus har I(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar