mandag den 29. august 2016

Jeg er blevet ramt af sygdom


Allerede lørdag aftes havde jeg det ikke helt godt. Da vi gik i sengen den dag, der havde jeg fået det en hel del dårligere. Jeg sov ikke særlig meget den nat.
Hele dagen i går havde jeg det dårligt. Jeg lå meget i sengen, hvor jeg sov. Eller nærmere halvsov. Og ellers sad jeg i stuen og så fjernsyn sammen med Casper.

Jeg orkede ingenting i går. Jeg følte, at jeg hele tiden svedte.
I dag er jeg stadigvæk syg, men jeg har det trods alt lidt bedre.



Jeg har stadig lidt trykkene for ørerne, men jeg har ikke så ondt i halsen, som jeg havde i går.

Det var Caspers sidste feriedag i går. Jeg er ærgerlig over, at dagen skulle bruges sådan med, at jeg ikke rigtig orkede noget. Men vi ville nok have haft tilbragt dagen herhjemme uanset hvad, men havde stadigvæk været bedre, hvis jeg ikke havde været syg. Men vi hyggede os så godt, som vi nu kunne i går. Vi købte grillmad til aftensmad, da ingen af os rigtig havde lyst til det helt vilde.

Casper får heldigvis tidligt fri i dag. Det er rart. Specielt nu hvor jeg stadigvæk ikke er helt på toppen. Men også nu når han har haft ferie, så er det rart, at han ikke har en lang dag på sin første arbejdsdag efter ferien.

Men håber virkelig, at jeg snart får det bedre(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar