torsdag den 4. august 2016

Endnu flere billeder fra vores ferie i Frankrig


Jeg tænkte, at jeg ville dele indlæggene op i to, så jeg ikke lavede et langt indlæg med en masse billeder.

Mit sidste indlæg var med billeder, som jeg havde taget fra min telefon.
Disse billeder er taget med mit kamera.



Min dejlige Casper på campingpladsen.



Min smukke lillesøster, Julie.



Vi var også inde og se Eiffeltårnet.



En smuk gade der lå tæt på Eiffeltårnet.



Der var mange fine bygninger inde i Paris.



En sej skraldespand. Tror det er sådan en til flasker. Der var EM i London, så det kunne godt være derfor, at de havde lavet sådan en skraldespand, der så sådan ud. Men sjov er den.

Det var de billeder fra vores ferie. Jeg har selvfølgelig haft taget flere, men det var disse, jeg har valgt at vise. Jeg har jo også vist jer billeder fra campingpladsen, da vi var i Disneyland Paris, det sidste indlæg og nu det her. Samt jeg også har lavet et indlæg med billeder af, hvad jeg fik købt, da vi var i Disneyland Paris.

Men det var i hvert fald billederne fra vores ferie(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Dejlige billeder og minder og hvor er hun blevet smuk jeres lillesøster :-)
    God weekend.

    SvarSlet