tirsdag den 30. august 2016

Hvis du har brug for hjælp til din computer


Jeg ved, at jeg før har skrevet om CBC som er et firma, der har styr på alt det tekniske omkring computere.

De kan hjælpe med reparationer af computere

Jeg havde for nogen måneder siden problemer med min computer, men det fik Casper heldigvis fikset.
Men da jeg troede, at min computer var gået helt af, så blev jeg bange. Sidste år havde vi nemlig indbrud, mens vi var i London, og der blev min gamle computer stjålet. Jeg mistede alt på min computer. Men jeg havde heldigvis gemt mine billeder og videoer på min helt gamle computer, som de ikke havde stjålet. Så jeg mistede heldigvis ikke alle billederne af babyerne.
Men jeg mistede stadigvæk en del billeder og min dagbog, som lå på computeren.

Men da min computer så drillede her for et par måneder siden, der blev jeg helt bange for, om jeg igen ville miste alt på min computer, men Casper fik mig beroliget med, at hvis han ikke kunne ordne det, så var der helt sikkert nogen professionelle, der kunne hjælpe mig.
Han havde engang fået hjælp til sin computer.

CBC er et firma, der kan hjælpe dig, der står og har problemer med computeren.
Det kan være, at din computer er blevet lidt langsom, at den ikke gider tænde, at den opfører sig underligt eller noget helt fjerde.
Men det er ikke kun computere, de laver. De laver blandt andet også printere og netværksudstyr.

De har mere end 20 års erfaring med reparation af computere. Så det er altså folk, der ved, hvad de laver.
De har partnere i hele landet, så der er stor chance for, at du kan finde en i nærheden af dig, hvis du står og har brug for hjælp.

Inde på deres hjemmeside kan I se en liste med, hvorhenne i landet det er, at de har partnere.

Det var bare en lille anbefaling herfra(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar