onsdag den 18. februar 2015

Vores Valentinsdag


Jeg havde en god Valentinsdag i lørdags.
Jeg gav ikke Casper sådan decideret en gave, men jeg overraskede med, at jeg skulle lave mad.
Det gik ikke så godt, i følge mig selv, fordi jeg panikkede pga. bakterier, og Casper måtte hjælpe lidt til sidst.
Men Casper synes, at maden smagte godt.

Jeg overraskede med dessert.
Det var chokolademousse fra ISIS, hvor jeg puttede flødeskum ovenpå, hvor jeg også puttede noget revet mørk chokolade på flødeskummet.
Så var der lidt jordbær til, så der også var lidt frisk til.

Senere havde jeg købt lidt af Caspers yndlings slik, og så havde jeg lavet jordbær med smeltet chokolade på.

Jeg fik en smuk buket tulipaner af Casper. Jeg elsker tulipaner. Det er en af de blomster, som er min yndlings.
Jeg fik også en gave, som var et jubilæums Mumi krus. Han havde købt det på en engelsk hjemmeside. Der var en fin lille bog med, hvor der bl.a. er en tidslinje omkring hvilke ting der er udgivet i hvilke årstal samt, at der står lidt om de forskellige figurer.
Så var der også noget fint papir med, hvor det er med Mumitroldene.

Jeg har det dårligt over, at jeg ikke gav Casper nogen gave, men jeg så det lidt som det, at jeg lavede mad, at det var en gave. Normalt når jeg "laver" mad, så laver jeg salaten, varmer suppe eller laver pitabrød. Det er meget sjældent, at jeg står for et helt måltid med sovs, kød, salat osv. til.
Men jeg har stadigvæk det dårligt over, at jeg ikke gav ham en gave.

Men jeg vil lige vise jer mine smukke blomster og mine fine ting med Mumitroldene, som jeg fik af Casper.





Jeg er meget glad og taknemmelig for de fine ting, som jeg fik af Casper på Valentinsdag.
Blomsterne står fint og pynter på spisebordet og kruset står fint og pynter i køkkenet.
Jeg skal have sat den fine bog og det fine papir ind til mine andre ting med Mumitroldene, så jeg fint kan se på dem hver dag. De står i et skab, hvor der er glasrude, så kan jeg nemlig se på dem hver dag.

Det var virkelig sødt af Casper at give mig disse fine blomster og de fine ting med Mumitroldene(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar