mandag den 9. februar 2015

En hyggelig weekend


Jeg har haft en rigtig hyggelig weekend sammen med Casper.
I fredags besøgte vi Caspers forældre, hvor jeg havde bagt cupcakes til at tage med.
Vi fik god mad, spillede 500 og så fjernsyn.
Om aftnen efter at vi havde spillet 500, der fik vi mine cupcakes.
Og de kunne også godt lide dem.

I lørdags og i går havde jeg og Casper bare nogen afslappende dage herhjemme.
Lørdag var vi for det meste herhjemme. I går var vi ude til et loppemarked.
Jeg fik bl.a. købt 2 film med Mumitroldene. Jeg gav kun 20kr. i alt for dem begge to.
Det synes jeg var billigt.
Bagefter var vi ude i Plantorama, hvor de afholdte noget, der hed Dyrenes Dag.
Der var bl.a. nogen fra Inges Kattehjem med nogen katte, nogen med kaniner, hvor man kunne se, at folk gik med deres kaniner på en forhindringsbane, der var en med nogen guldhamster, nogen med nogen små mus, nogen med nogen ildere og flere andre.
Jeg fik holdt en mus for første gang. De var godt nok søde.
Jeg fik også rørt ved et guldhamster og en ilder.
De havde også 25% rabat på alle dyreartikler, undtagen dem der i forvejen var sat ned.
Så vi fik også købt lidt godbidder til babyerne.

Det har været dejligt med to dage, hvor vi bare kunne slappe af herhjemme(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar