lørdag den 21. februar 2015

Fox og hans nye kæreste


Fox har fået en ny kæreste. Ikke fordi han har skiftet nogen af de andre ud. Men Fox har altså flere kærester.
Men han har fået en ny kæreste, som er en lille fransk bulldog, som hedder Nala.
Hun er stadigvæk en hvalp.
De to er blevet rigtig gode venner.







Fox har i starten ofte det lidt svært med nye hunde, men når de er hvalpe, så vænner han sig til dem jo mere, de ses. Nu er der ingen problemer. Nu kan de løbe rundt og lege med hinanden.
De er virkelig bare så utrolig søde sammen.

Specielt når de sådan løber rundt og tosser sammen.
Samtidig er jeg begyndt at blive gode venner med Nalas mor (hende der har Nala.)
Det er rart at have en at gå ture med, stå og snakke med, mens hundene løber og leger.
Der bliver snakket og grint en masse.
Jeg føler, at jeg ikke er så meget alene hjemme mere, fordi vi ofte ses og går ture.
Samtidig har vi flere ting tilfælles, og det gør, at vi har meget at snakke om.
Selvom jeg kun har kendt hende i kort tid, så er jeg begyndt at føle, at jeg er ved at få at få en god veninde.
Det er virkelig rart.
Samtidig har Fox jo fået sig en ny kæreste. Så han er ofte dejlig træt for tiden, fordi de ofte ses.

Det er dejligt, at man kan møde nye mennesker og få nogen gode venner ved, at ens hunde leger sammen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar