mandag den 16. februar 2015

En hård dag


Dagen i dag har været hård, fordi jeg har haft mange tvangstanker og tvangshandlinger.
Det meste af dagen er gået med at lave tvangshandlinger, tænke på tvangshandlinger og sove.
Jeg har brugt mange timer på tvangshandlinger i dag.

Samtidig så blev min mor indlagt i går, fordi hun har lungebetændelse. Hun havde været ved lægen og havde fået noget imod det, men hun fik svære ved at trække vejret i går.
Hun har fået taget nogen forskellige prøver. I morgen skal hun have taget nogen nye prøver.
Hun skal nok være på hospitalet i nogen dage.
Jeg savner min mor, og jeg ville gerne besøge hende på hospitalet, men der er bare over 2 timers kørsel derop, så der er langt.
Hvis hun havde været indlagt her på Fyn, så havde jeg besøgt hende flere gange.
Men jeg har talt i telefon med hende i dag. Det var dejligt lige at tale med hende og høre om, hvordan det er gået osv.

Så det har været en meget hård dag i det:/

Kram Heidi:/ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar