tirsdag den 10. februar 2015

En anbefaling


Jeg er faldet over en blog/hjemmeside, som handler om at rejse, hvor der står nogen forskellige gode råd til det at rejse.
Siden hedder Globetrotting

Nu rejser jeg ikke specielt meget, men jeg kan stadigvæk godt lide at læse sådan nogen sider.
Også fordi hvis nu at jeg og Casper skal ud at rejse, så er det godt med nogen gode råd osv.

Der er bl.a. et indlæg omkring, hvordan man finder den bedste afbudsrejse.
Men man kan også læse lidt om forskellige byer, om forskelligt rejsegrej, som passer til den ferie, man nu skal på.

Jeg kan også godt lide, at de har lavet en side, hvor man kan se hvilke sider, man kan finde flybilletter på. Så har man der et overblik over hvilke sider, som man kan bruge, når man skal kigge efter flybilletter.
I finder den side lige Her

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi denne blog/hjemmeside, hvis I kan lide at rejse.

Jeg vil i hvert fald bruge siden med henvisninger til andre sider, hvor man kan finde flybilletter til, hvis jeg og Casper engang skal ud at rejse(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar