onsdag den 4. februar 2015

Lidt nyt på listerne


Jeg har fået opdateret 2 af mine lister under mine faner.
Jeg har fået opdateret min liste med alle de serier, som jeg har fået set.

Af nye serier jeg har set, er der bl.a. kommet Borgen og Lykke på listen.
Hvis I mangler inspiration til noget nyt at se i fjernsynet, så synes jeg, at I skal smutte ind og kigge min liste igennem. Det kan være, at I finder nogen serier, som I ikke har set før.

Jeg har fået læst en bog færdig i år. Jeg begyndte på den sidste år, men jeg har først fået læst den færdig nu. Den står nu under fanene med de bøger, som jeg har læst i år.
Der kan I også se, hvor mange stjerner jeg har givet bogen.

Jeg har ikke fået opdateret min liste med de historier og artikler, som jeg har skrevet eller været med i. Men det skal jeg nok få gjort på et tidspunkt.

Husk at jeg har en give away kørende, hvor man kan vinde 2 neglelakker.
I finder give awayen ude i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar