fredag den 7. november 2014

Stresset igen


Jeg er igen begyndt at føle mig stresset.
Men det er lidt min egen skyld. Jeg var nemlig kommet foran med lektierne, men nu er jeg ikke foran. Men jeg er heller ikke så meget bagud.
Men det stresser mig stadigvæk, at jeg ikke er foran.
Men så må jeg bare bruge mere tid på lektierne.
De bliver heller ikke lavet af sig selv.

Jeg har juleferie fra historie her fra midt i november, og så er det kun dansk og engelsk, jeg har, men der har jeg også eksamener i begge fag i december.
Men så kan jeg bedre fokuserer på de eksamener, nu når jeg ikke også skal lave lektier i historie.

Jeg skal her til december også have tilmeldt mig to nye fag.
Jeg går stadig og tænker over, hvilke fag jeg skal tage, men det kommer også an på, hvor mange timer de forskellige fag står for.

Jeg vil til at gå i gang med at læse historie. Der er en del, der skal læses, men jeg skal bare tænke på, at der kun er to afleveringer tilbage, inden jeg har juleferie fra det fag(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar