lørdag den 8. november 2014

Lidt mere til min samling


Jeg har for noget tid siden fået købt nogen flere ting til min Mumi samling.
Jeg er helt vild med Mumitroldene. Jeg elsker alt med Mumitroldene.
Jeg vil gerne have en stor samling med Mumi ting.
Ja, jeg er 23 år. Det kan godt virke underligt på nogen, at man er så vild med Mumitroldene, når man er så gammel, men jeg ved faktisk ikke hvorfor, det lige er Mumitroldene, jeg er så vilde med.

Men jeg har som sagt fået købt noget nyt til min samling.
En sød læser havde spurgt, om jeg havde købt Mumi ting fra ToyMe.dk
Men jeg vidste slet ikke, at man kunne købe ting med Mumitroldene derinde.
Og hvor har de bare mange søde ting med Mumitroldene.
Nogen af de ting jeg har fået købt, det er derfra, og kan klart anbefale siden.
Nogen af de andre ting har jeg købt igennem nogen på Facebook.





Tingene på det øverste billede er et skolesæt, nogen spillekort og en kageform med Mumimor.
De to bøger på det nederste billede er dem, jeg har købt igennem nogen på Facebook.

Jeg er rigtig glad for mine nye ting til min samling(:

Har I noget, som I samler på(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar