fredag den 28. november 2014

Permanent makeup


Jeg synes, at det er en god ide, at man få lavet Permanent makeup
Dog til en hvis grænse, synes jeg.

Jeg synes, at når man får tegnet ens øjenbryn permanent op, så kan det se rigtig flot ud.
Men nogen der får det gjort, hvor det nærmest er helt trekantede øjenbryn, det synes jeg ser mindre godt ud.
Det er nok, fordi jeg ikke synes, at det ser naturligt ud.
Men at man lige får markeret sine øjenbryn, det synes jeg er fint.

Nogen får også farvet øjenvipper eller sine bryn ved frisøren. Det er ikke helt permanent makeup, men man slipper for at bruge makeup i noget tid.

Jeg har ikke prøvet at få lavet permanent makeup og heller ikke få farvet mine vipper og bryn ved frisøren.
Men jeg kunne godt overveje det med at få øjenvipperne farvet.
Så slap jeg for at tage mascara på hver dag.
Det glemmer jeg også til tider.
Jeg synes, at jeg ser mere frisk ud, når jeg lige har lidt mascara på.

Er der nogen af jer, der har noget permanent makeup, eller som har prøvet at få farvet bryn eller vipper ved frisøren(:?

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. hvis du overvejer at få farvet dine vipper så sys jeg da du skal kigge på eyelash det kan virkelig laves så flot og naturligt :D vil klart anbefale det frem for at få dem farvet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det ikke, hvor man får sat kunstige øjenvipper på sådan en øjenvippe af gangen?
      Det har jeg nemlig hørt godt om før, men har også hørt, at de falder af efter noget tid, og jeg har tit tænkt på, om det ikke kan ses, når nogen af dem falder af, og nogen andre bliver siddende(:?

      Slet