lørdag den 22. november 2014

Adventsgaver til dine dyr


Det er snart tid til adventsgaver, julekalender, julekalender i fjernsynet og en masse lækkerier.
Men julen er ikke kun for os mennesker men også for vores dejlige dyr.

Petworld og Maxi Zoo har igen i år lavet det sådan, at man kan aflevere sit dyrs julesok, og så hver søndag kommer der en gave i. Man bestemmer selv, om man vil hente gaven hver søndag, eller om man venter til den sidste søndag.



Man skal aflevere julesokken inden den 30 november i Petworld og Maxi Zoo.
I Petworld bliver den flotteste julesok i hver butik kåret, og man vinder et gavekort dertil.
Jeg ved ikke, om det er noget, man skal, men sidste år hang de fleste et billede af sit dyr udenpå julesokken, og så skrev dyrets navn.
Man kan kun have en julesok pr. hustand i Petworld.

I Maxi Zoo, der mener jeg, at man skal være potemedlem, men det er gratis at blive det.
Jeg tror, at man kan aflevere en julesok for hvert kæledyr, at man har.
Man skal sætte en seddel fast på julesokken med navn på ens dyr, hvad race, hvor gammel dyret er, og så mener jeg, at man skal skrive sit telefonnummer på.

Fox får en julesok i Petworld. Simba og Nala kan ikke lide så mange af deres godbidder, og når man nu kun kan have en sok, så bliver det Fox. Der er lidt større chance for, at han får noget, som han kan lide i forhold til kattene.
I Maxi Zoo får både Simba, Nala og Fox en julesok.

Det gjorde de også sidste år, og de blev rigtig glade for deres gaver.
Så det skal de selvfølgelig også have igen i år.
Og så synes jeg, at det er vildt spændende at se, hvad de får hver søndag i gave(:

Skal jeres kæledyr have en julesok i Petworld og Maxi Zoo(:?

Kram Heidi(: 

4 kommentarer:

  1. Jeg tror desværre, det vil være spild at hænge sokker op for mine katte, da min ene kat har allergi overfor fisk, og man kommer nok ikke udenom, at der vil være fisk i kattegodbiderne, da det altid er de billigste. Men jeg vil da bestemt overveje det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så kan jeg godt se, at det måske ikke kan betale sig:/

      Slet
  2. Sødt alligevel! :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet