fredag den 14. november 2014

Hjemmelavet ansigtsmasker


Jeg har læst flere steder på nettet om hjemmelavet ansigtsmasker.
Jeg har fundet en artikel med opskrifter og tips til nogen forskellige Hjemmelavet ansigtsmasker

Jeg kan godt lide, at det er en artikel med flere forskellige slags opskrifter, så der er lidt at vælge imellem frem for kun en opskrift.



Der er en opskrift i den artikel, jeg har fundet med granatæble i. Den opskrift er god til at fjerne døde hudceller med, skriver de. Der er selvfølgelig også andet end kun granatæble, men det står der i opskriften med hvor meget, man skal bruge osv.
Det synes jeg er dejligt, at der står beskrevet hvor meget, man skal bruge, og hvad ansigtsmasken er godt for og sådan nogen ting.

Har I prøvet at lave en hjemmelavet ansigtsmaske før(:?

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Jeg laver ofte ansigtsmasker med ting, jeg har i hjemmet, og jeg lavede også et blogindlæg med det for et par måneder siden med en lille liste over, hvad man f.eks. kan bruge, så folk selv kan forsøge derhjemme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke da en god ide med et indlæg med en liste om hvilke ting, man kan bruge(:
      Det indlæg vil jeg da lige smutte forbi og kigge på(:

      Slet