mandag den 3. november 2014

Cafe og shopping


I dag var jeg og Casper nede i gågaden og spise brunch.
Efter at vi havde spist brunch, så gik vi ned igennem gågaden og kiggede i butikker.
Vi fik købt lidt med hjem.
Casper købte nogen adventslys, som er i nogen glas.
Jeg fik købt nogen rammer, som jeg skal bruge til min oldemors fødselsdagsgave, godbidder til babyerne, en gave til min mor som jeg skulle købe for min søster og nogen ting i Panduro.

Jeg var meget træt, da vi kom hjem. Jeg kunne også godt mærke i min ryg, at jeg havde været ude og kigge i butikker. Jeg har det med at få ondt i ryggen, når jeg står op for meget.

I gågaden havde de fået hængt julelys op, men jeg mener, at de først bliver tændt fra december.
Det var rigtig hyggeligt at være på cafe og kigge i butikker med Casper(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar