tirsdag den 18. november 2014

Et sjovt spil


Jeg er ikke så interesseret i sport med at gå til en sportsgren osv.
Måske fordi jeg ikke synes, at der er noget, der sådan rigtig interesser mig.
Men jeg har da både gået til badminton, springgymnastik og basket.

Men en sport jeg ikke har gået til, men som jeg har prøvet at spille flere gange, som jeg er vild med, det er bordtennis.

Der hvor Caspers storebror engang boede, der var der et bordtennisbord i et af rummene.
Jeg og Casper stod var begge to ret gode til det.
Vi kunne i hvert fald holde bolden kørende ret længe.
Engang da vi var på kroophold, der var der et spillerum, hvor der også var et bordtennisbord.
Der spillede vi også en del. Der synes jeg også selv, at jeg var ret god.

Jeg synes, at det er rigtig sjovt at spille. Når jeg og Casper engang flytter til noget større, så hvis der er plads til det, så kunne jeg godt finde på at købe sådan et, så jeg og Casper kan spille det.
Det er lidt ærgerligt, at vi ikke kender nogen, der har det, fordi det er virkelig sjovt at spille.

Hvis vi engang skal have et bordtennisbord, så vil jeg i hvert fald gå ind
og kigge På denne hjemmeside
Der har de flere forskellige slags bordtennisborde og mange forskellige priser.
Det kan jeg godt lide(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Du behøver ikke købe et helt bordtennisbord. Du kan købe net, som kan sættes fast på et almindeligt spisebord. Det havde vi som lille, og vi spillede i mange år med det net, uden det gik i stykker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vidste jeg slet ikke, at man kunne.
      Det lyder også billigere at købe sådan et net, og så hvis man ikke har så meget plads, så er det fint, at man kan bruge et almindeligt spisebord.
      Tak for tippet(:

      Slet