torsdag den 4. juni 2020

Vi har købt båd


Jeg og Brian elsker at fiske. Og vi fisker en del, når vi ikke har Brians børn.
Brian har længe talt om at købe en lille båd eller en fiskejolle.
Det har vi nu gjort. Eller det gjorde vi for nogle uger siden.

Jeg har været med ude og sejle 2 gange. Første gang var jeg ikke helt tryg ved det, men det kommer af, at jeg ikke er glad for vand. Så jeg har en frygt med, at jeg er bange for at falde i vandet. Jeg kan sagtens svømme, men jeg er bange for at ryge i vandet, og der så kommer en kæmpe krabbe eller en fisk. Derfor er jeg heller ikke særlig meget for at gå på badebroer osv. fordi jeg igen er bange for at falde i.

Men første gang at jeg var med ude og sejle, der var jeg en del bange for at falde i. Men jeg prøvede at lade hver med at tænke over det.
Anden gang gik det meget bedre. Der var jeg begyndt at blive tryg ved at sidde i båden.





Anden gang at vi var ude og sejle i båden, der tilbragte vi en hel dag på vandet, hvor vi sejlede lidt rundt og fiskede forskellige steder.
Vi fangede desværre ikke noget.









Vi havde egentlig planer om, at vi skulle have været ude og sejle i går, men Brian er ved at ordne noget på motoren, men det var en anden reservedel, som han skulle have brugt end den, som han havde bestilt hjem, så vi kom ikke ud og sejle i går. Øv.
Men hvis vejret er godt næste weekend, altså ikke denne weekend men den i næste uge, så tager vi børnene med ud og sejle en lille tur.

Så tænker jeg at tage en fiskestang med, så jeg også kan få fisket lidt(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar