tirsdag den 26. maj 2020

Min nye Iphone


For et par uger siden, der udkom den nye Iphone SE 2020. Da jeg havde min gamle Samsung, som knapt fungerede, så valgte jeg at købe den nye Iphone.

Min gamle Samsung tog dårlige billeder, så jeg brugte ofte Brians til at tage billeder med.
Den var langsom, og nogle gange fuckede den bare op.

Jeg har aldrig haft en Iphone før, men det er faktisk gået bedre end forventet med at skifte fra Android til Iphone.



Jeg købte den i rød. Og det kan godt være, at jeg fortryder den farve lidt, fordi jeg prøvede nogle af Theas cover, og det var ikke alle farver, der gik ligegodt med den røde. Man kan se det røde ude i siden på nogle covers.
Jeg har købt et cover fra Wish, som jeg stadigvæk venter på.
Så indtil videre låner jeg et af Thea.

Men jeg er glad for min nye mobil. Og den er rigtig god(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar