torsdag den 19. december 2019

Det ønsker jeg mig i julegave


Jeg elsker at se, hvad andre ønsker sig i julegave.
Det er spændende og samtidig inspirerende.

Jeg vil her vise jer nogle af de ting, som jeg ønsker mig i julegave.
Hvert år laver jeg en ønskeliste til hver enkelt person. Fx en til min søster, en til min mor og en til Brian osv. Hvor de alle er forskellige.
Det tager selvfølgelig noget tid, men jeg synes, at det er hyggeligt. Jeg ønsker mig ofte ting, der kan købes på internettet, og som kan være svære at bytte. Dermed er jeg sikker på, at jeg ikke får to af det samme. Men nogle gange får jeg stadigvæk to af de samme ting såsom de samme Mumi krus, men de kan ofte byttes i fx Imerco.

Men her kommer nogle af mine ønsker.



Tekande med Disney. Den er set på Coolstuff.dk



Vinterbyøster



Pyrus Alletiders Jul



Årets vinterkrus 2019



Klarborg nissen Sigrid



Disneyfigur til at hænge på juletræet. Set på Eventyrfigur.dk

Jeg ønsker mig også gavekort til Jensens Bøfhus, Plantorama og Ikea.

Jeg ønsker mig flere Mumi krus, Klarborg nisser og Disneyfigurer.

Men det her var bare et lille udpluk af, hvad jeg ønsker mig.

Hvad ønsker I jer i julegave(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar