tirsdag den 10. december 2019

Så er der pakket julegaver ind


Så er de fleste julegaver pakket ind. Jeg har pakket gaver ind af to omgange.
Jeg mangler stadigvæk at få et par gaver hjem. De skal selvfølgelig også pakkes ind.

Jeg elsker at pakke julegaver ind. Jeg elsker at få gavepapir, til- og fra mærker og gavebånd til at matche. Samtidig kan jeg godt lide at sætte lidt pynt på gaverne.







De små vedhæng med Klarborg Nisser er købt i Kop og Kande.
De kan vidst kun fås i Kop og Kande. De koster 20kr. pr. stk.
Jeg synes, at de var så søde.
Jeg har købt en til at sætte på nogle af gaverne.

Jeg har pakket en flere gaver ind end dem på billederne. Men ville bare lige vise jer et par stykker af dem.

Jeg håber, at I får julehygget en masse(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar